Mark Miedema, Zakelijk Directeur van Kikid vertelt: ‘Wij zijn enorm blij met de samenwerking met de Finance Run. Kikid wil jongeren laten voelen dat ze precies goed zijn zoals ze zijn. Met onze aanpak maken we ze bewust van de enorme kracht en invloed die ze zelf hebben om gelukkig en succesvol te zijn.
Ze worden sterker en maken betere keuzes. Het is onze ambitie om dat bij alle jongeren in Nederland te bereiken’.
‘Een van onze projecten heeft de naam Donnie-Barki. Dit is feitelijk € 10,- min € 100,- = . Als dat gebeurt dan gaat het niet goed. Dan ga je in de min. Met de inzet van een educatieve theatervoorstelling en/of een gastles geven we jongeren meer inzicht in hun drijfveren. Ze snappen de gevolgen van slechte financiële beslissingen en gaan voorzichtiger om met lenen en schulden. En op deze manier past het prima bij de doelstellingen van de Finance Run: The Finance Run empowers young people
Meer info? Kijk op de website van Kikid[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_tablet=”inherit” column_padding_phone=”inherit” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ column_shadow=”none” column_border_radius=”none” column_link_target=”_self” gradient_direction=”left_to_right” overlay_strength=”0.3″ width=”1/2″ tablet_width_inherit=”default” tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default” column_border_width=”none” column_border_style=”solid” bg_image_animation=”none”][image_with_animation image_url=”4908″ animation=”Fade In” hover_animation=”none” alignment=”” border_radius=”none” box_shadow=”none” image_loading=”default” max_width=”100%” max_width_mobile=”default”][/vc_column][/vc_row]